Kjære amatørkunstnere!

Den 16. mars til 7. april 2019 har Grimstad Kunstforening igjen satt opp en amatørutstilling på sitt program. Alle innleverte verk vil bli bedømt av en jury oppnevnt av NBK-Agder (Norske billedkunstneres organisasjon i Agder). De verk juryen velger ut, blir utstilt i Reimanngården på utstillingen Vårslepp 2019.

Påmelding og påmeldingsavgift
Frist for påmelding, og betaling av påmeldingsavgift er 18. februar. Vennligst bruk elektronisk  påmeldingsskjema.

Påmeldingsavgiften på kr. 150 betales til konto 2840 30 60676. Betalingen merkes «Vårslepp 2019” og kunstnerens navn.

Innlevering av kunstverk
Innlevering foregår mandag 4. mars kl. 18 – 19.

Det maksimale antall verk en kunstner kan levere er tre (3) verk innen billedkunst, skulptur, tekstil og keramikk. Verkene skal være av nyere dato.
Alle verk skal være tydelig merket på baksiden med kunstners navn og verkets tittel.

Juryering
Juryering foregår lødag 9. mars. Juryen legger gjerne vekt på at bildene viser godt håndverk, er av god kvalitet, eller berører betrakteren. To av de antatte verkene vil få en utmerkelse av juryen. Resultatet av juryeringen meldes pr. e-post eller telefon.

Utlevering av kunstverk:
Refuserte verk må hentes mandag 11. mars kl. 18-19.
Antatte verk stilles ut i Reimanngården på Vårslepp 2019, 16.mars – 7.april.
Usolgte verk hentes etter endt utstilling, man. 8. april kl. 18-19.

Vi gleder oss til en spennende utstilling. «Vårslepp 2019» åpner dørene lørdag 16. mars kl. 13. Velkommen skal dere være!

Med vennlig hilsen styret i Grimstad Kunstforening