Styret i Grimstad Kunstforening vil takke alle medlemmer, besøkende og kunstnere for all deltakelse i 2018!

Vi har i år hatt 4 flotte utstillinger med tilsammen ca. 1500 besøkende. Det begynte med tekstil, så viste vi Tor-Arne Moens malerier i sommer, før Grimstads egen Sølvi Sanden fylte Reimanngården med sine malerier i høst. Siden 24. november har vi vist årets adventsutstilling, en flott og variert utstilling med 11 kunstnere fra Grimstad og omegn.

I august arrangerte vi en medlemstur til Bomuldsfabriken der vi fikk en omvisning på utstillingen Ellipse. I underkant av 20 medlemmer møttes til en interessant dag, som ble avsluttet med en kopp kaffe i ettermiddagssola.

Under uka for likestilling, mangfold og inkludering (LIM) ble Reimanngården benyttet til å vise bilder av en iransk flyktning, og Storgata barnehage, og hele 148 gjester besøkte denne utstillingen.

Medlemsmassen har økt i 2017 til 2018, og det er svært hyggelig, og viktig, at så mange vil være med å støtte kunstforeningen.

På nyåret sender vi ut vårt program for 2019, men allerede nå kan dere finne smakebiter på vår hjemmeside; Vårslepp 2019 og Grimstad med kunstnerblikk

Riktig god jul og et godt nytt år ønskes dere fra styret i Grimstad Kunstforening!

[metaslider id=827]