Styret i Grimstad Kunstforening ønsker dere alle et godt nytt år!

2020 ble et meget spesielt år, med behov for strenge smittevernstiltak i hele samfunnet, og vi vil gjerne rette en stor takk til alle dere som besøkte utstillingene våre i Reimanngården, og alle dere som støtter foreningen med deres medlemskap. Vi kom oss helskinnet gjennom, og møter 2021 med friskt mot, med mange fine utstillinger på programmet, som vi gjennomfører slik det lar seg gjøre i tråd med de til en hver tid gjeldende regler for kulturarrangement!

Vår første utstilling i år er amatørutstillingen Vårslepp 2021, som er planlagt å åpne 6. februar og som skal henge til 28.februar. Utstillingen er svært populær, og vi gleder oss til å åpne dørene for publikum! Mer om utstillingen

Utstillingen er åpen lørdager og søndager mellom kl.11 og 15, og bildene er til salgs. Vi tar betaling med kort og vipps, kontant, eller ved bankoverføring.

NB! Pga. Coronasituasjonen har vi innført tiltak som håndsprit, loggbok og plexiglass ved disk. I tillegg slipper vi bare inn små grupper på åpningsdagen. Ønsker du å avtale et tidspunkt, kan du melde deg på via sms til 90132391.

Vi må ta forbehold om endringer i programmet vårt på kort varsel.

Entré kr. 30,- (medlemmer gratis).

Velkommen skal du være!

Mvh Styret i Grimstad Kunstforening