Lørdag 24. november åpnet årets adventsutstilling i Grimstad Kunstforenings lokaler i Reimanngården. I år stiller 11 kunstnere fra regionen ut utvalgte verk under tittelen «Lys og mørke». Her byr vi på både malerier og grafikk, og stor variasjon i uttrykk.

De 11 kunstnerne er:

Utstillingen er åpen for publikum hver lørdag og søndag mellom kl.11 og 15 helt frem til 16. desember, og alle bildene er til salgs. Her er det med andre ord mulig å skaffe årets julegave, for den som vil mer enn å titte! Vi tar betaling med kort og vipps, kontant, eller ved bankoverføring.

Velkommen skal du være!

Entré kr. 30,- (medlemmer gratis).

"Nocturne" av Arild Andresen

«Nocturne» av Arild Andresen