Å være medlem i Grimstad Kunstforening koster 200 kr i året, og gir deg fri inngang på foreningens utstillinger i Reimanngården. Kontingenten fra våre medlemmer er en viktig inntektskilde for foreningen og er med på å muliggjøre utstillinger, foredrag, turer med mer gjennom året.

Grimstad kunstforening er en viktig utstillingsarena for både lokale og nasjonale profesjonelle kunstnere. I tillegg gir vi regionale amatørkunstnere anledning til å melde seg på den jurierte utstillingen "Vårslepp" annethvert år.

Mange vil være medlem først og fremst for å se utstillingene våre, og det er alle tiders! Skulle du ønske å engasjere deg mer, trenger vi frivillige vakter, og hjelp på arrangementene våre. Det er også mulig å bli valgt inn i styret, og på den måten være aktivt med i driften av foreningen. Dette er både lærerikt og spennende!

Vil du bli medlem?
Fyll ut vårt innmeldingsskjema nedenfor. Så snart vi har registrert din innmelding vil du motta en faktura fra oss på e-post, til innbetaling av den årlige medlemsavgiften på kr. 200,-.

Har du spørsmål, kontakt styreleder Ragnhild Näumann, 90132391

Navn (*)

Gateadresse (*)

Postnr. (*)

Poststed (*)

E-post (*)

Tlf. (*)

Medlemskap i Grimstad Kunstforening løper fra 1. januar til 31. desember. Den årlig medlemsavgiften er kr. 200,-. En faktura sendes din e-post adresse så snart vi har registrert din innmelding. Medlemskapet løper til utmelding gjøres skriftlig til post@grimstadkunstforening.no, eller Grimstad Kunstforening, Postboks 146, 4891 Grimstad.